Buffer hlásí pokles aktivity uživatelů
Sociální sítě

Buffer hlásí pokles aktivity uživatelů

23.10.2015

Tento rok ztratil Buffer polovinu "trafficu"

Jeden z lídrů sociálních médií, který je považován za jednoho z největších hráčů na trhu v segmentu automatizované administrace sociálních sítích vydal na svém blogu šokující prohlášení.

Kevan Lee z Bufferu jasně řekl, že Buffer ztratil tento rok v rámci Facebooku, Twitter, Pinterestu a mnoho dalších téměř polovinu sociálního trafficu. Pád se nevyhnul ani profesní síti LinkedIn. O Google+ už ani nemluvě.

Ve společnosti nyní probíhají experimenty, aby se zjistili ty správné příčiny tak obrovského odlivu interakcí.

Pokud chce dnes dosáhnout výsledků, musí se opravdu snažit. Ti co chtějí dvojnásobné výsledky musí vydat i dvojnásobné úsilí. Sociální sítě, prostě nefungují jako dříve, kdy stačilo jeden post denně. Ta doba je pryč a to je možná problém právě Bufferu.

5 zajímavých důvodů proč možná došlo k poklesu

  • Mohlo se jednat o systémovou chybu
  • Pokles v Google+, který je už téměř sítí minulosti mohl stáhnout i ostatní velké hráče
  • Obsah už není tématem číslo jedna
  • Facebook / Twitter Ads začli dominovat nad vytvářením přirozeného obsahu
  • Organický dosah je stále menší

Ať se chyba projeví a trend bude pokračovat, jedno je jisté. Ovlivní to odvětví sociálních sítích i to, jak k nim uživatelé musí přistupovat. A to nemusí trvat tak dlouho.

Přesto zůstává Buffer skvělým nástrojem a já rozhodně doporučuji jeho používání. Snaží se také Buffer, který nechce příjít o své zákazníky. Nabízí tedy další vylepšení ve formě „Kalendáře pro sociální média“:

Social Media Calendar by Buffer

https://blog.bufferapp.com/lost-traffic

0

Sledujte Zdeněk Blažek na sociálních sítí.

Komentáře (0)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *