Proč já?

Vždy kolem sebe hledám inovativní i nadějné marketingové projekty, které vidí do budoucnosti a jsou schopny svým zákazníkům poskytovat pravou přidanou hodnotu, která dokáže zjednodušit jejich životy.

Možná jich je spousta, ale je tak těžké je najít. Proč? Nedokáží zaujmout zákazníka. Asi se nechtějí opravdu prosadit. Jaký tedy dává smysl, že můžete mít nejlepší produkty nebo nejdokonalejší služby, které zákazníci budou milovat, když se o nich nedozví. Když je na internetu nenajdou.

Víte, kde je chyba? V marketingu!

Většinou je v “jejich“ marketingu chyba už na začátku, kdy se pouští do špatných věcí, nebo nevědí, kam směřují a jak změřit očekávaný úspěch. Zkouší zmateně mnoho věcí, bez plánu a bez výdrže. Utrácejí zbytečně peníze za propagaci, která se jim nevyplácí a utápí se v neúspěších, zatímco jejich konkurence sbírá zákazníky.

Pokud i vy někdy máte pocit, že váš marketing nefunguje tak, jak jste si představovali, nebo si nejste jisti, jestli to, jak se propagujete, je ta nejlepší cesta pro vás, mám pro vás dobrou zprávu.

Můj návrh?

Pojďme se potkat u kávy a popovídejme si o vašich snech. Třeba tu cestu, kterou hledáte, já znám a vím, jak se na ní vydat. Připraven a odhodlán dosáhnout úspěchu a svého cíle.

Neustále hledám lidi, kteří mě inspirují. Mám rád jiné pohledy na věc i kontroverzní názory, které mě nutí k zamyšlení. Jedině tak může člověk růst a dosáhnout svých cílů ku prospěchu všech zúčastněných.