Pokud chce firma na globálním trhu uspět potřebuje vedle silné značky, skvělého produktu nebo služby a perfektní zákaznické podpory i zkušený tým lidí, kteří vědí co má smysl a jak vše správně řídit. Jedním z takových hrdinů je i „marketér“, prostě někdo z marketingu.
Jak chtít to nejlepší a má marketér umět všechno nebo by se měl orientovat pouze na určitou činnost? Případně na každou z činností by měl v marketingovém oddělení sedět jeden člověk – specialista. Hmm. Těžká odpověď, ale ne nemožná.
Zde je malé doporučení.
“
Ano, takhle stále může vypadat CMO úspěšné firmy.
”
Pokud chce dnes dosáhnout výsledků, musí se opravdu snažit. Ti co chtějí dvojnásobné výsledky musí vydat i dvojnásobné úsilí. Sociální sítě, prostě nefungují jako dříve, kdy stačilo jeden post denně. Ta doba je pryč a to je možná problém právě Bufferu.
Dnešní úspěšný marketér musí být zaměřen na 3 klíčové oblasti:
Chcete vědět více o tom, co musí umět dělat skvělý marketér? Doporučuji poslouchat třeba Cloudcast. Každá epizoda se soustředí na rozhovor s marketingovým lídrem na aktuální klíčové trendy a inovativní taktiky dnešního moderního marketingu.
Komentáře (0)