Jeden z lídrů sociálních médií, který je považován za jednoho z největších hráčů na trhu v segmentu automatizované administrace sociálních sítích vydal na svém blogu šokující prohlášení.
Kevan Lee z Bufferu jasně řekl, že Buffer ztratil tento rok v rámci Facebooku, Twitter, Pinterestu a mnoho dalších téměř polovinu sociálního trafficu. Pád se nevyhnul ani profesní síti LinkedIn. O Google+ už ani nemluvě.
“Ve společnosti nyní probíhají experimenty, aby se zjistili ty správné příčiny tak obrovského odlivu interakcí.”
Pokud chce dnes dosáhnout výsledků, musí se opravdu snažit. Ti co chtějí dvojnásobné výsledky musí vydat i dvojnásobné úsilí. Sociální sítě, prostě nefungují jako dříve, kdy stačilo jeden post denně. Ta doba je pryč a to je možná problém právě Bufferu.
Ať se chyba projeví a trend bude pokračovat, jedno je jisté. Ovlivní to odvětví sociálních sítích i to, jak k nim uživatelé musí přistupovat. A to nemusí trvat tak dlouho.
Přesto zůstává Buffer skvělým nástrojem a já rozhodně doporučuji jeho používání. Snaží se také Buffer, který nechce příjít o své zákazníky. Nabízí tedy další vylepšení ve formě „Kalendáře pro sociální média“:
Komentáře (0)